Introductie

Welkom op de web-site van Peter Schuurbiers uit Wouwse Plantage en Paul de Zwaan (webmaster) uit Cholula Mexico. Wij zijn on-line sinds Februari 2006.Hierop kun je genieten van reisverslagen naar mijn favoriete visland Denemarken, alwaar ik in het verleden vaak in Langeland was om mijn vishobby te beoefenen, maar in de toekomst zal dit meer in Oost-Jutland zijn, omdat daar nog hele goede kant visserij mogelijkheden zijn.

Mijn grote passie is nu ook het vissen met de boot in de zomernachten op Paling en Zeebaars in ons eigen land.
Ook is het een grote passie om van de kant te vissen en daarbij gaat ook mijn voorkeur naar de warme zomernachten op de Tong en in de wintermaanden vis ik graag aan het strand van Dishoek op de gul en sinds kort ben ik wat vaker te vinden in de mooie viszone van de Europoort, waar het op sommige plaatsen nog op vroeger lijkt, alsof de vis gestapeld ligt, zoveel aanbeten per sessie.

Joost op de selectie Rayon Zuid

Zondag, 26 april 2015

Hoi Peter en andere medevissers/lezers,

Zaterdag 25-04 stond er een belangrijke wedstrijd op het programma, namelijk de voorselectie zuid voor het Nederlands Kampioenschap. Deze wedstrijd werd gevist aan Domburg. Vrijdag de pieren en witte gestoken en de slikzagertjes opgehaald, en zelf had ik nog een paar mesheften en tappen terwijl Richard nog wat grote steekzagers......

Gepost door Fishguppy op: 26 april 2015 | Aantal reacties: 2 | Aantal keer bekeken: 287

Visclub het dobbertje op anker met Northseacharters

Zondag, 19 april 2015

Onze eerste vissesie met de Marie Louise North Sea Charters.

Met vol goede moet vertrokken we vanuit Bergen op Zoom richting Neeltje Jans om met de geheel vernieuwde boot van Ludo te gaan vissen. Daar aangekomen stapte we op de boot alle vissers keken hun ogen uit wat een prachtige boot is het geworden alles nieuw buiten de romp om.......

Gepost door Fishguppy op: 19 april 2015 | Aantal reacties: 7 | Aantal keer bekeken: 630

Vissen aan het strand van West kapelle

Woensdag, 15 april 2015

hallo peter

zondagmorgen op tijd naar kamperland gereden om de visspullen op te halen. besloten om naar westkapelle te gaan om daar op een van de strandjes te gaan vissen. om 14.15 uur laag water we zijn en om 11.45 uur het is er erg druk, en vinden met moeite nog een plekje waar we beide kunnen staan. om 12.00 uur gaan de lijnen te......

Gepost door Fishguppy op: 15 april 2015 | Aantal reacties: 7 | Aantal keer bekeken: 611

Schar aan het Nollestrand

Woensdag, 15 april 2015

vrijdag 10-04-2015

we hadden afgesproken om met broer te gaan vissen bij nollenstrand was lekker weer om het voer op te halen . die van zeer goede kwaliteit was ik schrijf dit om dat ik nog een foto......

Gepost door Fishguppy op: 15 april 2015 | Aantal reacties: 3 | Aantal keer bekeken: 414

Vissen in de VoorDelta en de Oosterschelde

Maandag, 13 april 2015

Hey Peter,

Vrijdag voorspelde de weergoden een schitterende zonnige dag. Ze gaven 1 tot 3 Bft N-NO draaiend naar ZO-Z maar daar heb ik achteraf niet veel van gemerkt. Dit keer zou ik Didier meenemen en zouden we het eens gaan proberen in de voor delta. Didier had een week (vis)verlof achter de rug in Westende en had een 120 vers gestoken Westendse tappen......

Gepost door Fishguppy op: 13 april 2015 | Aantal reacties: 3 | Aantal keer bekeken: 555

Vissen op het Nollestrand

Zaterdag, 11 april 2015

Hallo Mede vissers.

Wat was het alweer een tijdje geleden van ons twee namelijk 7 februari dat wij voor het laatst hadden gevist. Welnu we hadden afgesproken me broer Jan en Ik om op vrijdag te gaan vissen en op het nollestrand. Eerst had ik voor ons twee 7 ons pieren......

Gepost door Fishguppy op: 11 april 2015 | Aantal reacties: 7 | Aantal keer bekeken: 515

Laatste reacties

zeehondetemmer: Hallo.Joost en de andere clubleden.Namens mij ook van harte proficiat mooi hoor....

Peter(Fishguppy): Hey Joost, mooi man voor jou en de overige clubleden, van harte proficiat! Suc6 ...

Frenk knopper: he hansie ,mooie fotoos man .. Alleen volgende keer wil ik wel achter op vissen....

Huib : Hoi Hans Lekker gevangen zo te zien. Ludo heeft er een prachtige boot van ge...

Peter(Fishguppy): Eli, elke stek heeft zijn eigenaardigheden, zo ook het getij, dat kan verschelen...

Eli: Heren misschien een domme vraag maar ik ben er nog steeds niet uit wat is nu het...

Sjaak: Hoi mannen hoeveel speling geven jullie de zuiger in de buis? Ik meen dat h...

p.knopper1@kpnplanet.nl: Hoi Peter Bedankt weer voor het plaatsen ik was ff vergeten te melden dat jou on...

zeehondetemmer: Hoi Hans. Leuke foto''s genomen heeft je van je ploegje en met ook de vis er op...

strandjutter: ZO: Hans dat zijn wel mooie gevangen vis met je ploegje met het lekker weer aan ...

Sponsoring

Snelkoppeling categorieen

boot gast pan taktiek visreizen vrijetijdsvissen
Snelkoppeling categorieen Klik op deze buttons om even snel naar een bepaalde categorie te gaan. Wanneer u met het pijltje over het plaatje gaat, zal de categorie verschijnen.

Laatste berichten

Slideshow

Best bekeken berichten

Het vissen op Tong28231 View(s)

Visgids Oosterschelde23343 View(s)

Van Dialyse naar nazorg transplantatie12700 View(s)

Kibbeling met chips11967 View(s)

Gerookte Schar11739 View(s)

mail zeevisland11154 View(s)

De Pierenpomp10246 View(s)

Strandvissen8957 View(s)

Vissen te Zoutelande8704 View(s)

Nico en Jan aan Waarde8557 View(s)

6 Top artikelen

Klik op het plaatje om naar het artikel te gaan.

Forum. 5 laatste reacties op discussies

zeehondentemmer: strandhengel

Ceesman: shimano technium surf bx

weijling: Wie heeft er ervaring met shimano technium surf bx 425 hengels

weijling: shimano technium surf bx

Lid worden van ons forum? Dat kan! Klik hier

Momenteel zijn 193 mensen lid van het Fishguppy Forum.

Marktplaats. 5 laatste produkten/charters

Rover-seafishing: Rover-Seafishing.

Charter Zwano: Vistrip 28 februari

Lid worden van de Marktplaats? Dat kan! Klik hier

Momenteel zijn 74 mensen lid van Fishguppy Marktplaats.