Home Gastvissers 2 limburgers aan de Waterweg

2 limburgers aan de Waterweg

Advertenties

hallo peter

zaterdag middag aangereden naar kamperland eerst wat klusssen op de camping ,om de zaak winterklaar te maken zondagmorgen naar vlaardingen om 10.00 uur rijden we aan om 11.30 uur gaan de lijnen te water hoog om 13.40 er gebeurd weinig, de eerste uren geen beet te zien na 16.30 uur word er een enkele visje gevangen,echter erg klein ineens een flinke klap,en twee mooie tongen komen op het droge dan gaat het even goed verschillende aanbeten volgen een paar kleine botjes ,een paar tongen maats en onder maats en een gulletje van 43 cm we vissen tot 20.00 uur en gaan dan terug naar de camping we hebben dan met z,n tween 9 maatse tongen en een gulletje voor de pan

2 limburgers aan de Waterweg

daar ik de visvergunningen in mijn auto heb liggen ,en we met de auto van theo zijn ,hebben we dus eigenlijk een klein probleem we wilden naar een bepaalde stek rijden, maar om een bekeuringen te voorkomen, gaan we een andere plek te zoeken. we komen uit tegenover de stek van zondag het weer is wat minder,als zondag ,het is wat winderiger en frisser om 12,30 uur zijn we ter plaatse om 14.30 uur hoog water het is erg kalm na hoog vang ik 3 bolkjes tegenlijk dan een klein botje

bij theo die langs me zit,niets alleen erg veel materiaal verlies hij besluit om nog maar met 1 hengel te vissen,hij heeft ondertussen al 8 lijnen verspeelt we ruilen van plaats ,omdat ik van vastlopers geen last heb theo krijgt beet en vangt een mooie schol vlak daarna een klein tongetje hier blijft het bij ,ik zie niets meer om 19.00 uur besluiten we te stoppen ,en naar huis te rijden na onderweg een lekkere maaltijd genuttigd te hebben ,zijn we om 22.00 uur thuis we spreken af om woensdag contact te hebben ,over hoe we het volgend weekend gaan invullen, MET VISSEN NATUURLIJK

groet theo en henk 2 van de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina