Home Gastvissers 2 Limburgers aan Vlaardingen

Advertenties

zaterdagmiddag kon ik met toestemming van mijn vrouw, vertrekken om gaan te vissen afgesproken was om 17.30 uur aan te rijden ,echter het mooie weer en het hoog water om 14.30 uur in vlaardingen deden mij ander besluiten 0m 13.30 uur aangereden ,snel naar van leeuwen zagers halen , om 16.00 uur vissen maar.

er stond een persoon te vissen die had er 6 gevangen op dat moment we hebben gevist tot 18.30 uur 4 maatse tongen en een tal kleintjes waren ons deel naar kamperland gereden ,de spullen in orde gemaakt voor zondag,de volgende sessie

2 Limburgers aan Vlaardingen

zondag om 15.00 uur hoog als op tijd aangereden om ook zo te genieten van het mooie weer om 11.00 uur zijn we weer in vlaardingen ,en al snel gaan de lijnen te water tot 14.00 uur geen beetje gezien ,dan volgen de tikjes op de hengel top elkaar snel op steeds weer een klein tongetje, dit gaat zo een uurtje door, dan is het weer stil we vissen tot 19.30 uur we hebben dan samen een 20 tal tongetjes gevangen, die alle weer lekker zwemmen

maandagmorgen om 10.30 uur rijden we eerst naar maassluis daar halen we zagers en overleggen waar we gaan vissen we hebben wat stekken bekeken, maar besluiten toch weer naar vlaardingen te gaan

om 15.30 hoog , om 14.00 uur gaan de lijnen te water 2 personen staan er al te vissen er is nog niets gevangen bij mijn eerste gooi ,meteen beet 2 mooie tongen dan is het lang stil na 17.00 uur kom er weer wat los we vissen tot 20 .00 uur, we hebben dan beide 4 maatse tongen

2 Limburgers aan Vlaardingen

en wonderwel maar een kleintje gevangen nu moet ik zaterdagavond een taptoe blazen, maar hoop zondagmorgen toch weer van de partij te zijn

groet henk en theo 2 van de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina