Home Gastvissers 2 Limburgers aan Vlaardingen

2 Limburgers aan Vlaardingen

Advertenties

hallo peter

afgelopen zondag en maandag weer lekker gaan vissen zondagmorgen op tijd vertrokken naar kamperland ,en eerst het bestelde aas opgehaald dan nog snel even wat pieren steken 0m 11.30 uur rijden we naar vlaardingen,waar we om waar we om 13.00 uur zijn hoog water 0m 14.50 uur ik krijg geregeld een beetje en van wat botjes en 6 tongen jac die langs mij zit krijgt slechts een beet en vangt 1 bot we vissen tot 18.45 en gaan dan terug naar kamperland

2 Limburgers aan Vlaardingen

maandagmorgen om 12.00uur weer naar vlaardingen om 13.15 uur zijn we weer daar 0m 15.39 hoog na 14.00 uur komen de eerste beetjes zowel jac als ik krijgen geregeld beet tot ongeveer 17.30 uur gaat het aardig jac vangt 7 tongen en 3 botten ik van 10 tongen waarvan 2 kleintjes 5 botten en een kleine paling alles zwemt weer behalve de maatse tongen

om 19.45 uur ruimen we op,,en rijden weer naar limburg om 22.00 uur zijn we weer thuis we hebben een geweldig mooi weekend gehad, met zeer mooi stralend weer nu maar wachten tot het volgende weekend waar ik dan met theo een visweekend gepand heb

groet henk en jac 2 van de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina