Home Gastvissers 2 Limburgers, vissen aan de Botlek

2 Limburgers, vissen aan de Botlek

Advertenties

hallo peter

daar theo niet mee kon gaan vissen ,een vriend uit zuid limburg gebeld die aangegeven had wel eens mee te willen gaan hij had de tijd om 12.00 uur was hij bij me en we zijn meteen aangereden hoog water om 15.35 uur eerst aas halen ,dan op naar het water om 14.30 uur gaan de lijnen te water er zit een visser die er vanaf 12.00 uur zit en nog geen beetje heeft gezien als snel vangt mijn vried ,die ook henk heet zijn eerste visje hij krijgt regelmatig beet

2 Limburgers, vissen aan de Botlek

de man die rechts van mij zit begint ook vis te vangen eerst een echt grote tong ,wat klein spul ,dan een mooie gul om 16.30 vang ik mijn eerste visje dan krijg ook ik regelmatig beet we vangen van alles bot tong veel steenbolkjes en wat wijting om 19.00 uur ruimen we op

we hebben dan al een uur geen beet meer waargenomen om 21.30 zijn we bij mij thuis henk moet dan nog 45 minuten naar huis rijden we hebben eenj mooie visdag gehad,met goed weer hopelijk volgen er nog een paar dit jaar

groet henk 1 van de drei limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina

6 reacties

1. Eldert > oktober 29, 2019

Antwoord

Leuk gevangen Limburgers. En die scheefsmoelen zitten er ook nog steeds zie ik. Goeie kennis van me zat even voor jullie daar. Maar die is verkast naar Maassluis want kleinzoon had geen vispas bij zich. Die hadden daar wel veel en ook mooie wijtingen. En een paar gullen.
    Hoog tijd dat ik zelf weer eens die kant op ga.

Groeten, Eldert

2. jack jozen > oktober 29, 2019

Antwoord

Hoi Henk dat is nog eens een mooi visdagje mooi foto,s nu zal het Theo wel jammer vinden dat hij er niet bij was,dan maar de volgende keer he veul groetjes Jack.

3. Nico > oktober 29, 2019

Hallo Henk. Jammer dat Theo niet mee kon en dus heb hij wat gemisthopen de volgende keer weer wel dan. Mooie foto gemaakt van de vis en met een leuk verslag er bij mooi Man. Je heb er weer een visser er bij ook niet verkeerd toch.

Groetjes De Zeehondentemmer.

4. Henry > oktober 29, 2019

Hey Limburgers,

Een leuk verslagje van jullie visdagje.Super om samen met ‘n vriend verschillende vissoorten op de wal te takelen en ook nog met goed gezinde weergoden. Eindelijk weer vis op tafel in plaats van Limburgse vlaai.
    Eet smakelijk !!!!

Groetjes, Henry

5. Peter(Fishguppy) > oktober 30, 2019

Antwoord

Hey Henk en Henk, ziet er weer goed uit! Hopelijk blijft de temperatuur nog een tijdje zo, dan kun je ze nog een tijdje vangen!

Groetjes Peter

6. hugo > oktober 30, 2019

Hallo Henk,

Daarmee mag je thuis komen hoor,mooie vangst Theo zal balen als hij dit hoort.Succes bij de volgende trip.