Home Gastvissers 2 Limburgers vissen aan Zoutelande/Waterweg

Advertenties

hallo peter

zaterdag een briefje op de deur gehangen dat we vanwege de verzengende hitte vanaf 13.00 uur gesloten zijn het is bijna 38 graden ,en na die hete dagen die we gehad hebben niet meer vol te houden in de winkel meteen theo opgehaald en naar kamperland gereden daar was het mooi weer ,met lekkere temperaturen vroeg in de avond naar zoutelande ,voor een strandsessie, om 10.45 laag we zijn er op tijd ,en het weer is aangenaam alleen veel wind over de vangsten kan ik kort zijn .

ik vang 2 kleine botjes theo niets om 1.00 uur gaan we terug naar de caravan

zondagmorgen ga ik wat pieren steken we overleggen waar we naar toe zullen gaan, we willen de auto vlak bij ons hebben vanwege het voorspelde slechte weer we komen op een tankhoofd in pernis terecht dit schijnt een goede stek te zijn ,en de auto staat vlak achter ons om 19.10 hoogwater, we zijn er al om 15.30 uur later komen er nog wat vissers staan, en vele rijden weer door omdat het vol staat goed dat we de auto vlak achter ons hebben staan wat er vallen wat hevige buien over de vangsten kan ik weer kort zijn theo vangt 2 tongetjes en ik een wel kom ik er geregeld vast te zitten wat me 7 lijnen kost we vissen tot 22.30 uur en houden het voor gezien de andere vissers zijn ook vertrokken met o vissen

maandag morgen overleggen we weer wat te doen de weersvoorspellingen zijn goed we besluiten naar vlaardingen te rijden,met om 19.58 hoog water we komen er ruim op tijd aan er zitten 2 vissers die nog niets gevangen hebben zij houden het dan ook voor gezien om 16.00 uur gaan de lijnen te water al snel vang ik een bot daarna is het stil ,lang stil na hoogwater kijgen we de eerste beetjes theo vangt 4 tongen en een bot en een kleine paaling ik vang 6 tongen waarvan drie onder de maat

2 Limburgers vissen aan Zoutelande/Waterweg

een paar botten om 22.30 uur ruimen we op en om 23.00 uur weer naar huis we hebben vandaag prachtig weer gehad, en ,lekker in het zonnetje vertoefd een fijn weekend, maar helaas te weinig beten gehad volgend weekend hopelijk beter

groet henk en theo 2 van de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina

3 reacties

1. Peter(Fishguppy) > juli 7, 2015

Antwoord

Hey Henk en Theo, in ieder geval weer een nieuwe stek ontdekt. Was altijd een topstek, maar helaas begrijpen veel mensen, dat gevlochten lijn in de Waterweg een must is, daarom nu al die kluwen van lijn op de stek, waar je aan vast zit, helaas!
    Volgend weekend beter! Ik zou toch eens naar Domburg gaan, in plaats van Zoutelande?

Groetjes Peter

2. jeff > juli 7, 2015

Antwoord

Afgelopen vrijdag gevist op het strand tussen westkappele en domburg. 21 tongen voor de pan, aardig wat kleine baars, tong, bot, schol en tarbot retour. Alles op pieren en kortbij. Vanaf laag een uur totale gekte! Succes

3. zeehondetemmer > juli 8, 2015

hoi Henk en Theo.

Jammer dat het met de vangsten wat is tegen gevallen maar je bent er samen op uit geweest,
    Dus de volgende keer meer succes voor beide en mooi dat je een nieuwe stek heb gevonden.