Home Gastvissers De 3 Limburgers, vissen in de Europoort en Zeeland

De 3 Limburgers, vissen in de Europoort en Zeeland

Advertenties

hallo peter

zondagmorgen op tijd aangereden naar kamperland na wat pieren gestoken te hebben aangereden naar vlaardingen /oostkade

De 3 Limburgers, vissen in de Europoort en Zeeland

om 16.30 hoog water het viel tegen daar jac ving een paling en ik een bot theo heeft geen beet gezien het weer was erg slecht /veel regen om 21.oo uur rijden we terug naar kamperland maandag morgen eerst weer pieren steken we hebben de tijd we willen naar zoutelande gaan ,laag om 21.30 uur dus gaan we overdag kijken op brouwersdam het is een lust om te zien hoe daar op dat kleine stukje 46 vissers schouder aan schouder een haring proberen te vangen we kijken daar een anderhalf uur, en ik denk dat er in die tijd zo,n 10 haringen gevangen zijn we gaan eens aan de zeezijde kijken daar is een zeehond naar hartelust op geep aan het jagen je ziet de gepen steeds uit het water opspringen, en bijtijds wordt er een door de zeehond verorbert we rijden naar de caravan en eten daar wat op tijd rijden we eerst naar westkapelle om wat zagers te kopen om 18.30 uur zijn we in zoutelande het is nog vroeg ,dus zetten we ons in het zand, het weer is prachtig om 19.30 uur staan we gereed aan de waterkant

theo vang meteen een mooie schar

om 20,30 uur begint het te regenen,eerst zachtjes ,dan komt het met bakken uit de lucht de vis begint ook te bijten, en 2 hengels is niet bij te houden het lood raakt de bodem en meteen staat de top te trillen we hebben steeds 2 of 3 vissen aan de lijn om 23.00 uur geven we het op we zijn alle drie kliedernat maar we hebben een super avond gehad alle drie meer als 20 scharren en wijting voldaan rijden we terug naar de caravan dinsdagmorgen gaan we weer eerst pieren steken als we daar om 11.00 uur mee ophouden begint het enorm te onweren het hemelwater vloeit rijkelijk we zien op het nieuws van 13.00 uur dat het na de middag opklaart we besluiten naar de waterweg te rijden om 15.30 uur zijn we daar we waaien bijna van de dijk af vissen heeft geen zin we besluiten dan maar naar huis te rijden de zagers en pieren zal ik maar zouten voor in het najaar nu hopen op beter weer voor het komende weekend dan zijn we zeker weer van de partij

groet henk, theo en jac de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina