Home Gastvissers De Limburgers vissen in Zeeland en Europoort

Advertenties

hallo peter

zaterdagmiddag om 14.00 uur aangereden .eerst mijn oudste broer op gehaald in weert/die wilde graag eens mee om te kijken wat wij elk weekend deden we halen aas in kortgene ,en rijden dan naar de camping ,om visspullen op te halen en eerst lekker te eten om 19.00 uur rijden we aan ,we hebben besloten om naar de dijk in westkapelle te gaan

De Limburgers vissen in Zeeland en Europoort

om 21.50 uur laag water het weer is lekker, de vis wil niet bijten de eerste 2 worpen zit ik vast en verspeel de onderlijn ik hoop dat het met opkomend water beter wordt helaas is dit niet het geval theo vangt in donker 2 kleine tongetjes

ik krijg niet een beet om 00.15 uur rijden we naar de camping terug

zondag rijden we naar vlaardingen, om 18.06 hoog we zijn er op tijd, en beginnen te vissen het weer is nu super, alleen wat harde windstoten ik krijg al snel hevige bonken op mijn top de hangel staat te schudden in de standaard ik moet flik draaien, en voel flinke weerstand tot mijn verbazing heb ik een flinke flint in zijn staart gehaakt

De Limburgers vissen in Zeeland en Europoort

dan volgen er wat botjes een klein scharretje en 2 paling theo vangt ook wat botjes , 1 paling en een maats tongetje om 20.15 rijden we weer naar de camping ,en maken ons een goede maal, en drinken een biertje tot laat in de nacht

maandag besluiten we om toch weer naar de waterweg te rijden we bezoeken een paar plekken, maar er staat weer een flinke wind we gaan wat eten in de stad ,en om 15.00 uur zijn we op de kade om 18.35 hoog lange tijd gebeurd er niets dan twee hevige tikken ik pak de hengel ,en draai 2 mooie tongen naar binnen geregeld krijgen we nu beet .vaak zijn het kleine botjes theo vangt een paar maatse tongen , en ik ook ,samen hebben we er 7

om 20.30 uur houden we het voor gezien, ons overgebleven aas geven we aan de buurman die een half uur daarvoor langs ons heeft plaats genomen een vriendelijke aardige man 0m 23.00 uur zijn we weer in weert waar ik mijn broer afzet hij heeft zich kostelijk geamuseerd en vraagt of hij nog eens mee mag tuurlijk zeggen theo en ik ,wij hebben ook een fijn weekend gehad nu op naar het volgende wat pas over 14 dagen zal zijn wegens verplichtingen komend weekend

groet henk en theo 2 van de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina

5 reacties

1. Peter(Fishguppy) > juni 18, 2017

Antwoord

Hey de mannen, mooi om te zien en lezen, dat het bij jullie ook weer wat beter gaat lopen, suc6 met de volgende!

Groetjes Peter

2. Jacky > juni 18, 2017

Antwoord

Goed te lezen dat jullie toch nog paar tongen hebben gevangen.

Bij Westkapelle nog op geep geprobeerd? Ik hoop van de week ook nog op tong te gaan vissen. Mocht dit lukken schrijf ik ook zeker weer verslag ( goede voornemen dit jaar om vaker iets te schrijven)

3. Nico > juni 18, 2017

Antwoord

Hoi Mannen. Leuk om te lezen je verslag en met mooie foto’s er bij. Het kan als maar beter gaan met de tong vangsten.

Groetjes De Zeehondetemmer

4. Jack > juni 18, 2017

Antwoord

Hoi Henk en Theo blij te lezen dat het jullie toch ook weer gaat lukken om wat tong te vangen ,mooie foto,s erbij en een mooi verslag dit word gegarandeerd een goed jaar gr.Jack

5. Henry > juni 18, 2017

Hey visvrienden, goed om te horen dat jullie samen met jullie oudste broer genoten hebben aan de waterkant en daarbij ook nog een lekker maaltje vis voor het thuisfront mee konden nemen. Ook voor de volgende sessie wens ik jullie veel plezier en een goede vangst.