Home Gastvissers De Limburgers, Zoutelande/Vlaardingen

Advertenties

hallo peter

zaterdag morgen vroeg aangereden naar de camping ,omdat daar nog wat werk te verzetten was de gehele morgen in de regen gewerkt in de late namiddag werd het droog en mooi ,en toen moest er natuurlijk gevist worden snel aas gehaald in kortgene, en meteen door naar zoutelande,om 20.00 uur laag we waren om 18.00 uur daar

De Limburgers, Zoutelande/Vlaardingen

pas bij opkomend water kwamen de eerst beetjes het laatste uur van 21,30 tot 22,30 was het niet bij te houden het enige jammere was dat het meestal kleine visje waren , die vaak de haak zo geslikt hadden dat je ze niet heelhuids terug kon zetten jac ving er 15 en ik 26 6 scharren waren voor de pan, de rest was te klein, wijting schar en botjes om 23.45 waren we weer op onze slaapplaats

zondag morgen bijtijds pieren steken dan op naar vlaardingen om 16.00 uur hoog om 13.30 zijn we er het is erg taai de eerste 3 uur geen beetje te zien

dan vang ik mijn eerste tong van dit jaar even later vangt jac een mooie groote tong

De Limburgers, Zoutelande/Vlaardingen

beide vangen we een paling jac vangt nog enkele botjes daar blijft het bij om 19.00 uur rijden we naar huis het was weer een schitterend weekend , alleen al vanwege het mooie weer wat we hadden tijdens het vissen als ik thuis kom spreekt de buurman mij aan ,en feliciteert mij, ik vraag hem hoezo blijkt dat ik vandaag 25 jaar getrouwd ben ,wat ik dus glad vergeten was, dus bij margreeth /mijn vrouw heb ik genoeg punten gescoort hopelijk mag ik volgend weekend toch weer weg

groet henk en jac 2 van de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina

4 reacties

1. Peter(Fishguppy) > mei 18, 2015

Hoi Henk en Jac,
    goed te zien dat het op gang begint te komen met de tong! Ga zo door!

Groetjes Peter

2. zeehondetemmer > mei 18, 2015

Hallo Henk en Jac.
    Zo te zien hebben jullie twee het goed te pakken met het vissen. Mooi hoor en gelijk hebben jullie lekker weg aan de waterkant toe.

Groetjes Nico

3. jack > mei 19, 2015

Antwoord

hoi limburgers de eerste tongen zijn binnen dan hebben jullie toch weer een mooi visweekend gehad en die 25 jaar kun je toch goed maken met een mooie tong dat is eens wat anders dan een bos bloemen we komen elkaar nog wel eens tegen denk want mijn vismaat en ik vissen meestal op de zelfde plaatsen als jullie gr jack

4. Simon ( Scheveningen) > mei 19, 2015

Hallo Henk en Jac,
    Mooi dat de eerste tongen binnen zijn. Dat smaakt naar meer!
    Als de wind wat minder wordt ga ik hier op Scheveningen ook eindelijk weer eens proberen om die mooie grote tongen te vangen.
    Het zeewater is inmiddels boven de 13 graden dus zullen ze wel onderweg zijn.