Home Gastvissers Vissen in Zeeland/Europoort, de Limburgers

Advertenties

hallo peter

daar ik al enkele weken niet aan zee ben geweest ,heb ik mijn vroegere hobby het vissen op zalmforel maar weer eens uitgeoefend heb dit vorige week maandag gedaan.

Vissen in Zeeland/Europoort, de Limburgers

maar het zeevissen bevalt me toch beter zondag morgen om 10.30 uur aangereden en aas opgehaald in Kortgene dan door naar de caravan en de visspullen ingeladen,en snel door naar het strand van Westkapelle om 13.30 uur zijn we er.

en om 15.10 laag water het is taai we vangen enkel een klein botje en een zeebaarsje er komt wel een mooie wijting recht voor ons het stand op gezwommen we vissen tot 17.00 uur ,laden de spullen in ,en rijden naar de caravan om voetbal te kijken na de wedstrijd laden we de auto en rijden naar Vlaardingen ,waar het om 23.00 uur hoog water is om 21.30 uur gaan de lijnen te water ,en meteen vangen we bot,en een paar kleine tongetjes die terug mogen na 23.00 uur krijgen we meer beet en vangen een aantal botten 3 tongen en een gul

om 1.45 rijden we terug naar zeeland,waar we om 3.15 uur ons bed opzoeken maandag besluiten we om het eens op de dijk in Westkapelle te proberen om 13.30 uur zijn we er en om 16.15 uur laag water

Vissen in Zeeland/Europoort, de Limburgers

we vissen met pieren zagers mesheften, en gezoute pieren het maakt niet veel verschil we vangen enkel een wijting, en wat puitaal om 17.00 uur ruimen we op,en brengen de visspullen naar de camping,vanwaar we on 18.00 uur huiswaarts rijden na in Gilze een lekkere tong gegeten te hebben zijn we om 21.15 uur thuis al met al een prachtig weekend gehad niet veel vis ,maar mooie temperatuur,met wat lichte regen het zal nu wel afgelopen zijn met vissen voor dit jaar hopelijk krijgen we nog redelijk weer, en anders wachten tot het nieuwe jaar

groet theo en henk 2 van de drie limburgers

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina

7 reacties

1. Peter(Fishguppy) > november 18, 2014

Hoi Theo en Henk,
    weer lekker uitgeregend?
    Jullie blijven natuurlijk afhankelijk van het weer voor de stacaravan?
    Voorlopig zal de vis het nog niet laten afweten, ja de tong zal over een goeie maand wel helemaal gedaan zijn, maar in Zeeland is volop vis te vangen aan de stranden, zie de wedstrijd berichten! Denk dat jullie toch moeten oefenen op afstand en op de betere plaatsen moeten gaan?

Groetjes Peter

2. Mark > november 18, 2014

Antwoord

Leuk stukje heren, wat blijf ik Westkapelle toch een rotstek vinden, ik zit er continu vast. iig lekker aan de waterkant gestaan.

3. zeehondentemmer > november 18, 2014

Hoi Theo en Henk. Jammer van de tegen vallende visvangsten van jullie twee. En hopelijk meer vangsten toegewenst mocht je toch nog gaan en op een andere plaats.

Groetjes Nico

4. strandjutter > november 18, 2014

HO:THEO&HENK.
    wat een vangst is niet zo als het moet zijn dus je heb vis niet veel maar toch en er zijn misschien wel ander locatie waar ook te vangen zijn niet getreurd er komen meer dagen aan nu gr JAN.

5. Elmo > november 18, 2014

Antwoord

Voor iedereen hier die binnenkort wil gaan vissen in de buurt van Westkapelle….. vanaf maandag 24 nov. as. worden de stranden tussen Westkapelle en Domburg opgespoten . Dit kan tot eind febr. duren . Vissers zullen er rekening mee moeten houden dat in die tijd gedeeltes van de stranden zullen worden afgesloten .

6. Peter(Fishguppy) > november 19, 2014

Hey Elmo,
    fantastisch dat je dit met ons wilt delen!

Groetjes Peter

7. Peter > november 29, 2014

Hallo allemaal,
    Mooie site hoor.
    Even vertellen over mijn viservaringen op de Noordpier waar ik meestal te vinden ben.
    De plek is vaak richting de kop en vis altijd met een haak (geknoopte zijlijn 0.60 van 20 cm) lood 160 gr
    Ik ga voor de gul die ik wel regelmatig vang. Enkele keer heb ik meegemaakt dat ik een zeebaars wist te vangen, dat is echt schrikken wat de aanbeet betreft (verwoestend) maar wel leuk.
    Maar……….. wat een rommel laten de medevissers achter, straks verboden toegang!!!!!