Home Gastvissers Sponsortocht 4 oktober door Nico

Advertenties

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik hier de mensen bedanken die het hebben mogelijk gemaakt dat wij gisteren op de noordzee hebben gevist. De sponsoren Rover-seafishing, Hengelhuishuijgens, Hengelsport van der poel, Party service-rontak en als laatst Fishguppy, bedankt nogmaals. Welnu uiteindelijk was de dag gisteren gekomen om met de boot van rover -seafishing te gaan vissen en dat waren de prijswinnaars van vorig jaar. Voor mij was het ook de eerste keer op de Noordzee en had ik met Peter afgesproken om dan naar hem toe ging om daar te verzamelen. Hij had nog tegen mij gezegd voor 6 uur daar aanwezig zijn maar was daar al tegen 5:20 omdat ik bang was om me te verslapen. En eerst een bakje koffie gedronken samen en gewacht tot Richard ook kwam daar maar kregen een telefoontje dat hij daar al vertrok naar de plaats waar het boot lag. Voor 7 uur kwamen we in colijnsplaat op de parkeerplaats en hebben we de auto geparkeerd en de visspullen naar de boot toen gebracht. Toen kwamen de andere mannen er ook aan en eerst de hand geschud en allemaal op de boot gegaan. Wat heeft die Rob een mooie visboot met power er aan en zijn we kort daarna eerst na de neeltje jans gevaren.

Sponsortocht 4 oktober door Nico

En konden wij toen de sluis open was na de stek waar wij naar toe gingen en dat ging zeer snel. Toen we er aan kwamen op de plaats lagen wij op een diepte van 12 meter eerst. De mannen die het vandaag moesten doen waren Huib. Richard. Peter. Rob .Nico en Luc. Op de eerste stek kwamen er veel verschillende vissen na boven zoals steenbolken. Schar. Kleine en grote wijtingen.Bot Meuntje. en op laatst daar een mooie gul van 54 cm.

maar toen het water al een tijdje aan het opkomen was ook meer vuil aan de onderlijn en hebben we besloten om wat naar dieper water te gaan liggen.

En hebben we daar ook goed gevangen ook had Peter .Luc en Rob veel lekker eten en drinken bij zodat we niks te kort kwamen aan op de boot bedankt hier voor .

Sponsortocht 4 oktober door Nico

Tegen 15:30 hadden we afgesproken om te stoppen en moesten we in de kajuit komen om allemaal een prijsje af te Halen. En dit had Peter geregeld met zijn sponsoren en namens mij alweer hartelijk bedankt hier voor en petje af en hopelijk nog een keer voor herhaling wat een leuke dag gehad samen en veel plezier ook. De winnaar van deze dag was Luc en ook had Peter nog een haaitje gevangen

Groetjes Nico.

Blijf op de hoogte en like ook onze facebook pagina